Σάββατο 10 Μαΐου 2014

Ποτέ την Κυριακή....!

Πήρε λίγη ώρα αλλά τα μάτια του έκλεισαν τελικά!
Χρειάστηκαν δυο παραμύθια σήμερα για να κοιμηθεί!
Ήταν πολύ κουρασμένος αλλά ήθελε να ζήσει όσες στιγμές μπορούσε περισσότερο!
Κυριακή σήμερα και αρχίσαμε απο το πρωί τις βόλτες. Παίξαμε μπάλλα, τρέξαμε, τσακωθήκαμε, γελάσαμε!
Κυριακή , η μόνη μέρα για μια οικογένεια να ζήσει κοντά πιο δυνατά!


Κυριακή και μαζί με τα παραμύθια του μικρού, διαλύθηκαν στο μυαλό μου οι δικοί μου δράκοι , που κάποιοι έμπασαν στανικά στο δικό μου παραμύθι.
 Κυριακή , η μέρα που χαλαρώνω. Η μέρα που αποφάσισαν να μου στερήσουν την ξεκούραση. Η μέρα που χρειάζεται να απουσιάσει και να δουλευτεί ,για να γίνει το ''Ελληνικό οικονομικό θαύμα''.

Όπως σε όλα τα παραμύθια υπάρχει το κακό και το παράλογο. Εκεί που οι μισοί δεν βρίσκουν εργασία , οι άλλοι μισοί πρέπει να δουλεύουν περισσότερο για λιγότερα. Ακόμη και την Κυριακή.
Τη μέρα που μπορούμε να τρυπήσουμε το μαύρο του ουρανού μας, για να δούμε λίγο από το μπλε της Ελλάδας μας!

Κλείσε μικρέ μου τα μάτια σου και ονειρέψου τη νίκη της Σταχτοπούτας, το κάψιμο του λύκου στη φωτιά, τη Χιονάτη που συνήλθε από την αγάπη. Είναι στη φύση  του κακού να μας συντρίβει,  αλλά ποτέ του δεν κράτησε για πάντα.

Κλείσε μου μικρέ μου τα μάτια και το πρώτο φως του ήλιου είναι κοντά. Η καμπάνα θα χτυπήσει και θα σημάνει Κυριακή, να μας θυμίσει την Ανάσταση.

Κλείσε αγόρι μου τα μάτια. Ο μπαμπάς είναι δίπλα σου!

είναι ώρα να κοιτάξω κατάματα το λύκο......!



Δεν υπάρχουν σχόλια: