Τρίτη 12 Μαρτίου 2013

skroutz ....

..... να  είχα τα λεφτά του και ας ήταν και σε δολλάρια!
....ας τα είχα και ας ήμουν ο δακτυλοδειχτούμενος ήρωας των παιδικών μας χρόνων!
   Θα έκανα σκι το απόγευμα πάνω στα βουνά από χρήματα στο τεράστιο θησαυροφυλάκιό μου και θα τα ξέχναγα όλα με τη μία!
   Θα εξέταζα το κάθε μου νόμισμα με το μεγενθυτικό φακό γεμάτος περηφάνια! Το τελευταίο νομίζω πως το καταφέραμε τελικά....!
   Θα τριγύριζα με το μπαστούνι μου , ταλαιπωρώντας τους γύρω μου. Θα τους έβαζα σε περιπέτειες για να τους δώσω λίγα μόνο χρήματα για αντάλλαγμα! Θα με έβριζαν αλλά εγώ δεν θα καταλάβαινα τίποτα!
   Θα ήμουν ο Σκρούτζ, η τράπεζα, η Τρόϊκα ή όπως αλλιώς θα ήταν το όνομά μου ανά τους αιώνες!
Θα πάσχιζα για να μεγαλώσω το θυσαυροφυλάκιο και θα περνούσα τη ζωή μου χωρίς χαρά , χωρίς ανθρωπιά. Μόνος μεταξύ ομοίων, μιας και θα είχα τόσο κακό όνομα ώστε κανένας να μη θέλει να είναι κοντά μου. Σίγουρα όχι χωρίς πέτρα στα χέρια του! Θα σας έκανα τόσο κακό που το όνομά μου θα έμενε στην Ιστορία. Ισχυρός , απάνθρωπος? Τι σημασία έχει! Το τίμημα της δόξας ή και της αλαζονείας!
   Θα ήμουν ο Σκρούτζ, αλλά τίποτε άλλο! Το βλέπουμε σήμερα καλά! Το ζούμε στον υπέρτατο βαθμό του. Η θα ζεις με αγάπη ή με το χρήμα. Τον αρχαίο Μαμμωνά! Θα εξελιχθείς σε  άνθρωπο ή σε υπολογιστική μηχανή. Θα ζήσεις τη  φτώχεια του πλούτου  ή την  απεραντοσύνη της αγάπης και της φιλίας!
  Χαίρομαι τελικά που είμαι ένας από εσάς με τις ανασφάλειες , τους φόβους  για το αύριο. Ίσως εδώ να είναι αβέβαιο το μέλλον  και πολύ σκοτεινό. Έχω όμως κάτι που τα λεφτά τους δεν θα το φτάσουν ποτέ! Ψυχή που αγαπάει αλλά και την αγαπάν. Με  προοπτικές  για καλύτερες μέρες κοντά σε φίλους, παιδιά, οικογένεια. Με το αίσθημα της ασφάλειας όταν ξανάρθει. Με τις προοπτικές να είμαστε άνθρωποι με αισθήματα!
Αλλίμονό σου Σκρούτζ που μένεις καταραμένος να μην σε αγαπάνε και να μην αγαπάς!

Δεν υπάρχουν σχόλια: